SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

  1. SPLOŠNO
    Splošni pogoji spletne trgovine ime spletne trgovine www.vidina-zakladnica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Vidina zakladnica (v nadaljevanju ponudnik, prodajalec ali spletna trgovina) upravlja podjetje Perkunić Franjo s.p. Nakupovanje v spletni trgovini www.vidina-zakladnica.si poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.vidina-zakladnica.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Storitve spletne trgovine koristite, ko opravite nakup brez registracije.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ
    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefonska številka, e-naslov),
    • bistvene značilnosti izdelkov,
    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno določene,
    • stroške prevoza,
    • način plačila in dostave,
    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
  2. POSTOPEK NAKUPA
    Pobrskajte po našem katalogu izdelkov po kategorijah, ki omogočajo hitrejši dostop do izdelkov, ali pa preprosto na strani posamezne kategorije izdelkov vpišite izdelek, ki ga iščete, v iskalnik, da boste prišli do želenih rezultatov.
    Ko najdete izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono ”dodaj v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov že imate notri. Če z miško kliknete na gumb košarica, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.
  3. NAČINI PLAČILA
    Pri spletnem nakupu je možno plačati na naslednje načine:
    • Plačilo po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1- 4 delovne dni, za izdelke, ki jih ni na zalogi in izdelke po naročilu, je dobavni rok do 15 dni od prejetega naročila. V primeru prejetega večjega števila izdelkov po naročilu, si pridržujemo pravico do daljšega dobavnega roka.
    V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na TRR: SI56 3300 0000 4697 119. Sklic je enak številki naročila.
    Plačilo s Paypalom: sprejemamo plačila preko Paypala. Pri zaključku naročila se bo odprla PayPal stran, kjer opravite plačilo.
    Plačilo s karticami: sprejemamo plačila s karticami Mastercard, Visa, American Express. V zadnjem koraku nakupa izberete plačilo s kartico tako, da kliknete na ikono s kartico. Odpre se novo okno, kjer vpišete številko kartice. Vpišete CVV/CVC kodo, izberete datum zapadlosti kartice ter potrdite. Običajno od vas zahteva banka še številko potrditve, ki jo prejmete na telefon.
  4. CENE
    Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, saj podjetje Perkunić Franjo s.p, ni zavezanec za DDV. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov. Slike so simbolične.
    Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnega spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Pri nakupu veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) v trenutku potrditve naročila. Pri nakupu velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. V primeru kakršnihkoli napak pri cenah vam bomo omogočili odstop od nakupa.

AKCIJE in DRUGI POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujete izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike so označene. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

  1. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
    Upravitelj spletne trgovine Perkunić Franjo s.p je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
    Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in jih tudi presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov, itd. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Vaših osebnih podatkov ne zbiramo, razen v primeru, ko nam vi to omogočite oz. v to privolite – ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Od naših novic se lahko odjavite kadarkoli, in sicer na vida.perkunic@siol.net. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na vida.perkunic@siol.net. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
    Za potrebe poslovanja Perkunić Franjo s.p., zbira naslednje uporabnikove podatke:
    • ime in priimek,
    • naslov in kraj bivanja,
    • naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
    • kontaktno telefonsko številko,
    • geslo v šifrirani obliki,
    • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.vidina-zakladnica.si

Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Perkunić Franjo s.p., shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih Perkunić Franjo s.p., zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Perkunić Franjo s.p.

O piškotkih
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

  1. NAROČILA
    ZAVRNITEV NAROČILA
    Naročilo se zavrne, če se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti. Kupec ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, prične takoj po prejemu.

HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Kupec lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Ponudnik mora blago oz. storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe.

  1. DOSTAVA in POŠTNINA
    DOSTAVA POŠILJK
    Predvidena odprema za izdelke na zalogi je v roku 1-4 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru naročila večje količine izdelkov po naročilu, si pridržujemo pravico do daljšega dobavnega roka. V primeru daljšega dobavnega roka vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
    Za dostavo pošiljke je potreben čas, ki za večino pošiljk traja 1 dan, lahko pa se zaradi razlogov, na katere nimamo vpliva, ta tudi podaljša (nesreče, razmere na cesti, napake, itd.).PARTNER ZA DOSTAVO
    Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 80 €.

  2. Lestvica stroškov dostave Pošte Slovenije glede na težo paketa:

  3. teža paketa od 0,00 do 500 g = strošek dostave: 2,80 €
  4. teža paketa od 500,01 do 2000 g = strošek dostave: 3,90 €teža paketa od 2000,01 do 5000 g = strošek dostave: 4,76 €teža paketa od 5000,01 do 10000 g = strošek dostave: 5,73 €teža paketa od 10000,01 do 15000 g = strošek dostave: 6,71 € vrednost nakupa nad 80,00 EUR = BREZPLAČNA DOSTAVA
    DOSTAVA POŠTA SLOVENIJE
    V kolikor vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam poštar pusti listek, pošiljko pa nato prevzamete na pošti. Če paketa po 10 dneh ne prevzamete, vas pošta še enkrat kontaktira, po 14 dneh pa se pošiljka vrne nazaj na podjetje Perkunić Franjo s.p., Obrežje 58, 8261 Jesenice na Dolenjskem.
  1. REKLAMACIJE
    Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

V PRIMERU NAŠE NAPAKE
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.

STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna kadar:
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.

POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se prosim obrnite na dostavno službo, ki izvrši dostavo. V kolikor menite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca vida.perkunic@siol.net ali na sedež podjetja Perkunić Franjo s.p., Obrežje 58, 8261 Jesenice na Dolenjskem. Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca Perkunić Franjo s.p., Obrežje 58, 8261 Jesenice na Dolenjskem. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za izdelke, ki so bili izdelani posebej po željah kupca.

  1. ODGOVORNOST IN INTELEKTUALNA LASTNINA
    Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.
    Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.
    Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.
  2. REŠEVANJE SPOROV
    Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Brežicah.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Perkunić Franjo s.p., Obrežje 58, 8261 Jesenice na Dolenjskem, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z 32. členom Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Perkunić Franjo s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VIZITKA PODJETJA
Sedež podjetja: Spletna trgovina Perkunić Franjo s.p., Obrežje 58, 8261 Jesenice na Dolenjskem
Matična številka: 8906149000
Davčna številka: DŠ83440020
TRR: SI56 3300 0000 4697 119
Zavezanci za DDV: Ne
Datum registracije podjetja: 01.07.2021